ICETI 2024
პროფესორი ლელა აბდუშელიშვილი
შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტი, საქართველო
პრაქტიკაზე დაფუძნებული სწავლება, როგორც ორმაგად მომგებიანი სიტუაცია სტუდენტებისათვის სხვადასხვა დისციპლინის მაგალითზე
ლელა აბდუშელიშვილის 25-წლიანი სამუშაო გამოცდილება განათლებისა და ჰუმანიტარული მეცნიერებების სფეროს უკავშირდება. იგი არის ასოცირებული პროფესორი შავი ზღვის საერთაშორისო და კავკასიის უნივერსიტეტებში. მას აქვს კვალიფიკაციები კემბრიჯის (CELTA) და ჰარვარდის (Bok უმაღლესი განათლების სწავლების სერტიფიკატი) უნივერსიტეტებიდან. ლელა ასევე არის კორპორატიული ტრენერი და პოზიტიური ფსიქოლოგიის კონსულტანტი ადამიანური რესურსების, ლიდერობის, ორგანიზაციული ქცევისა და ბიზნეს კომუნიკაციის სფეროებში. ის ევროკავშირის სერტიფიცირებული ტრენერი და მსოფლიო ბანკის თარჯიმანია. მას ქართულად უთარგმნია ფილიპ კოტლერის “მარკეტინგის პრინციპები” და მაიკლ არმსტრონგის “ადამიანური რესურსების მენეჯმენტის პრაქტიკის სახელმძღვანელო”. ლელას მონაწილეობა აქვს მიღებული მრავალ საერთაშორისო კონფერენციაში და სარეცენზიო კომიტეტის წევრია. მისი პუბლიკაციები განათლების, სწავლების მეთოდოლოგიის, ბიზნეს კომუნიკაციისა და ორგანიზაციული განვითარების სფეროებშია.
ასოცირებული პროფესორი იგბალე მიფთარი-ფეტიში
ბალკანეთის საერთაშორისო უნივერსიტეტი, ჩრდილოეთ მაკედონია
შეფასება AI ეპოქაში: გამოწვევა თუ აუცილებლობა თანამედროვე განათლებაში?
იგბალე მიფთარი-ფეტიში არის ინგლისური ენისა და ლინგვისტიკის პროფესორი საერთაშორისო ბალკანეთის უნივერსიტეტში. მას აქვს მაგისტრისა და დოქტორის ხარისხი ინგლისური ენის სწავლების (ELT) დარგში, მიღებული სამხრეთ-აღმოსავლეთ ევროპის უნივერსიტეტში (SEEU). ამჟამად იგი საერთაშორისო ბალკანეთის უნივერსიტეტის საგანმანათლებლო ფაკულტეტის დეკანია, ამასთანავე The International Journal of Education and Philology-ის მთავარი რედაქტორი და IBU-ის თვითშეფასებისა და ეთიკის კომიტეტების წევრია. მას აქვს 18-წლიანი გამოცდილება უნივერსიტეტის სტუდენტებისთვის ინგლისური ენის სწავლების, კვლევისა და სამეცნიერო ნაშრომების გამოქვეყნების სფეროში.
გამოქვეყნებული სამეცნიერო ნაშრომებია:
- “კითხვის გაგება განსხვავებული პერსპექტივიდან: შემთხვევის შესწავლა ჩრდილოეთ მაკედონიის უმაღლეს სასწავლებლებში” (2022);
- “სამედიცინო ენის სწავლების თანამედროვე საკითხები” (2022);
- “პროფესიული განვითარება და სასწავლო პრაქტიკის დაკავშირება: უსასრულო მოგზაურობა” (2024, Eliva Press).
ამჟამად მუშაობს ახალ წიგნზე სახელწოდებით: “ლიტერატურისა და აკადემიური უნარების ინტეგრაცია კითხვის პროცესში.”
მისი კვლევის ინტერესებია: სწავლების თანამედროვე მეთოდები, მასწავლებელთა პროფესიული განვითარება, ენის შეფასება, სწავლების დაგეგმვა და მეორე ენის ათვისება.
ელენა ისტილეულოვა
სოკრატეს ლექციების სიმპოზიუმი, ლიუბლიანას უნივერსიტეტი, სლოვენია
ინოვაციური სწავლების და სწავლის მეთოდები: მეცნიერების, ხელოვნების და ჯანმრთელობის ინტეგრაცია დროის პერსპექტივიდან (SMS მიდგომის გამოყენებით)
ელენა ისტილიულოვა არის ფულბრაიტის სტიპენდიანტი (აშშ: 2000/2001), ოქსფორდის მკვლევარი (დიდი ბრიტანეთი: 2001) და საერთაშორისო პოლიტიკის თანამშრომელი (უნგრეთი: 2003-2005). იგი ასოცირებულია რამდენიმე ორგანიზაციასთან, მათ შორის გერმანულ აკადემიურ გაცვლით სამსახურთან (DAAD), სადაც წარმოადგენს სლოვენიას ევროკავშირის მიერ დაფინანსებულ ბოლონიის ჰაბის თანამოაზრეების მხარდაჭერის პროექტში 49 ქვეყნისთვის. ელენა ასევე მონაწილეობს სოკრატის ლექციების სიმპოზიუმში (ჯანდაცვის ფაკულტეტი, ლიუბლიანას უნივერსიტეტი), FIBAA (ბონი) და მუშაობს გლობალური აზიური უნივერსიტეტების აკრედიტაციაზე. იგი არის ევროკომისიის შემფასებელი და STEAM-ის ელჩი.
ელენამ დოქტორის ხარისხი მიიღო ლიუბლიანას უნივერსიტეტში 2018 წელს, სადაც სპეციალიზირებულია უმაღლესი განათლების მენეჯმენტში. მისი კვლევები და კონსულტაციები შეეხო საერთაშორისო აკრედიტირებულ ბიზნეს სკოლებს და გლობალურ აკრედიტაციას.
ელენას მიღებული აქვს 18 საერთაშორისო მუსიკალურ პრიზი SMS კომპოზიციებისთვის (ისტორიები მუსიკაზე დაფუძნებული მეცნიერების შესახებ), რომელიც 2012 წელს შეიმუშავა. 2024 წელს კი იგი აირჩიეს გლობალური სამხრეთის ხელოვნებისა და ჯანდაცვის ელჩად ევროპასა და ცენტრალურ აზიაში.